loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ فارسی | دانلود آهنگ ترکی
AH بازدید : 234 چهارشنبه 15 خرداد 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ آرامشی دارم از رضا بهرام

 

آهنگ شاد رضا بهرام به نام آرامشی دارم همراه با متن آهنگ آرامشی دارم رضا بهرام

Download New Music Reza Bahram Called Arameshi Daram

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

متن آهنگ آرامشی دارم رضا بهرام

تو مرا از دست دادی ای دوست..

من که زندگی دارم ای دوست..

هرچه از عشقت کنارم ماند..

به خودت میسپارم ای دوست..

بعد از تو باران هنوز میبارد بعد از تو این خانه هنوز مرا دارد

در خوابم نمیبینی مثل مرا دیگر غرور من اینجاست تنها نمیمانم راحت برو بگذر

آرامش دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم

آرامش دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم

♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید آرامشی دارم از رضا بهرام

♫♫♫♫

نه نداری ارزش ماندن کنارم را نداری..

هیچ نشانی تو از عاشق ها نداری

نه نداری تو دگر در قلب من جا نداری..

بعد از تو باران هنوز میبارد بعد از تو این خانه هنوز مرا دارد

در خوابم نمیبینی مثل مرا دیگر غرور من اینجاست تنها نمیمانم راحت برو بگذر

آرامش دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم

آرامش دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم

 

دانلود آهنگ رضا بهرام | کیفیت 128 MP3

Reza Bahram - Arameshi Daram

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 936
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,060
  • بازدید ماه : 1,357
  • بازدید سال : 6,284
  • بازدید کلی : 132,077