در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی آرشیو تماس با ما طراح قالب
بلوک راست
موضوعات
آرشیو
  • 1398
  • 1397
  • لینک های دوستان
    بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    دانلود آهنگ رضا بهرام به نام آرامشی دارم

    227 بازدید چهارشنبه 15 خرداد 1398 دانلود آهنگ جدید,آهنگ شاد,رضا بهرام,
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    دانلود آهنگ آرامشی دارم از رضا بهرام

     

    آهنگ شاد رضا بهرام به نام آرامشی دارم همراه با متن آهنگ آرامشی دارم رضا بهرام

    Download New Music Reza Bahram Called Arameshi Daram

    برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید...

     

    متن آهنگ آرامشی دارم رضا بهرام

    تو مرا از دست دادی ای دوست..

    من که زندگی دارم ای دوست..

    هرچه از عشقت کنارم ماند..

    به خودت میسپارم ای دوست..

    بعد از تو باران هنوز میبارد بعد از تو این خانه هنوز مرا دارد

    در خوابم نمیبینی مثل مرا دیگر غرور من اینجاست تنها نمیمانم راحت برو بگذر

    آرامش دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم

    آرامش دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم

    ♫♫♫♫

    دانلود آهنگ جدید آرامشی دارم از رضا بهرام

    ♫♫♫♫

    نه نداری ارزش ماندن کنارم را نداری..

    هیچ نشانی تو از عاشق ها نداری

    نه نداری تو دگر در قلب من جا نداری..

    بعد از تو باران هنوز میبارد بعد از تو این خانه هنوز مرا دارد

    در خوابم نمیبینی مثل مرا دیگر غرور من اینجاست تنها نمیمانم راحت برو بگذر

    آرامش دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم

    آرامش دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم

     

    دانلود آهنگ رضا بهرام | کیفیت 128 MP3

    Reza Bahram - Arameshi Daram

    برچسب ها :


    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    اطلاعات کاربر
      اطلاعات شما
      آي پي : 13.59.36.203
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس