loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ فارسی | دانلود آهنگ ترکی
AH بازدید : 78 دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ دهه شصت از حمید هیراد

 

دانلود آهنگ پاپ حمید هیراد به نام دهه شصت همراه با متن آهنگ جدید حمید هیراد

Download Music Hamid Hiraad Called Dahe 60

برای دانلود آهنگ حمید هیراد به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

متن آهنگ دهه شصت حمید هیراد

ساده از دست ندادم

دل پر مشغله را

تا تو پرسیدی و مجبور شدم مسئله را

عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ

دانه انداخت و از شرم ندیدم تله را

عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ

دانه انداخت و از شرم دانه انداخت و از شرم

دانه انداخت و از شرم ندیدم تله را

دهه شصتی دیوانه ی یک بار عاشق خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را

من برادر شده بودم و برادر باید وقت دیدار رعایت بکند فاصله را

♫♫♫♫

آهنگ جدید دهه شصت حمید هیراد

♫♫♫♫

و تو خندیدی و از خاطره ها جا ماندم با تو برگشتم و مجبور شدم قافله را

عشق گاهی سبب گم شدن خاطره هاست خواستم باز کنم با تو سر این گله را

دهه شصتی دیوانه ی یک بار عاشق خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را

من برادر شده بودم و برادر باید وقت دیدار رعایت بکند فاصله را

 

دانلود آهنگ حمید هیراد | کیفیت 128 Mp3

Hamid Hiraad - Dahe 60

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 936
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,118
  • بازدید ماه : 1,415
  • بازدید سال : 6,342
  • بازدید کلی : 132,135