loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ فارسی | دانلود آهنگ ترکی
AH بازدید : 100 جمعه 13 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ ای وای بابک مافی

 

دانلود آهنگ پاپ بابک مافی به نام ای وای همراه با متن آهنگ جدید بابک مافی

Download New Music Babak Mafi - Ey Vay

برای دانلود آهنگ ای وای بابک مافی به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

متن آهنگ جدید ای وای باک مافی

از دست نمیدم تورو

که باز بخوام بیام پس بگیرم

از قصد نمیگم

دیگه از عشق بینمون به هیچکس نمیگم

نمیگم نمیگم نمیگم

از بس شنیدم

حرفای حسودارو همش پشت سرم

میترسم اصلا

هرجا که میشینم از تو اسمی ببرم

ببرم ببرم ببرم

ای وای ای وای با اینکه میدونم نمیاری نه رو حرفام

ای وای ای وای من هرچیم از هرکی بخوام از تو نمیخوام

ای وای ای وای با اینکه میدونم نمیاری نه رو حرفام

ای وای ای وای من هرچیم از هرکی بخوام از تو نمیخوام

♫♫♫♫

دانلود تیتراژ زوج و فرد

♫♫♫♫

جز تو چی میخوام من چیزی به غیر بودن از تو نمیخوام

بیرون نمیام از حس قشنگی که خودت ساختی برام

جز تو چی میخوام من چیزی به غیر بودن از تو نمیخوام

بیرون نمیام از حس قشنگی که خودت ساختی برام

ای وای ای وای با اینکه میدونم نمیاری نه رو حرفام

ای وای ای وای من هرچیم از هرکی بخوام از تو نمیخوام

ای وای ای وای با اینکه میدونم نمیاری نه رو حرفام

ای وای ای وای من هرچیم از هرکی بخوام از تو نمیخوام

 

دانلود آهنگ بابک مافی | کیفیت 128 Mp3

Babak Mafi - Ey Vay

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 936
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,075
  • بازدید ماه : 1,372
  • بازدید سال : 6,299
  • بازدید کلی : 132,092