loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ فارسی | دانلود آهنگ ترکی
AH بازدید : 68 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ خاص بودیم مسعود صادقلو

 

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام خاص بودیم همراه با متن آهنگ جدید مسعود صادقلو

Download Music Masoud Sadeghloo Called Khas Boodim

برای دانلود آهنگ مسعود صادقلو به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

متن آهنگ خاص بودیم مسعود صادقلو

مث من تنها مث تو اینجا زیاده اما ما دوتایی خاص بودیم 

میشنوم حالا اسم ما دوتا پیچیده هرجا ما پر از احساس بودیم

من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم

من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم

♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید خاص بودیم مسعود صادقلو

♫♫♫♫

شب من بارون چشم من بی خوابو حال داغون یه چیزی بی تو کمه

خنده هام رفتن لحظه هام تلخن و بازم از من تورو میپرسن همه

من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم

من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم

 

دانلود آهنگ مسعود صادقلو | کیفیت 128 Mp3

Masoud Sadeghloo - Khas Boodim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 936
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,090
  • بازدید ماه : 1,387
  • بازدید سال : 6,314
  • بازدید کلی : 132,107