loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ فارسی | دانلود آهنگ ترکی
AH بازدید : 795 یکشنبه 08 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ گل عشق از رضا بهرام

 

دانلود آهنگ جدید پاپ رضا بهرام به نام گل عشق همراه با متن آهنگ جدید رضا بهرام

Download New Music Reza Bahram Called Gole Eshgh

برای دانلود آهنگ رضا بهرام به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

متن آهنگ گل عشق رضا بهرام

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویای من

این تو این جان من شوق چشمان من عاشق ها میکشی زیبای من

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

♫♫♫♫

آهنگ جدید رضابهرام گل عشق

♫♫♫♫

مثل تو دنیا ندیده فصل عشق ما رسیده رو نمایان کردی و یک شهر دستش را بریده

کفرمو دینم تو هستی هرچه میبینمم تو هستی بیستون ها میکنم من چون که شیرینم تو هستی

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

 

دانلود آهنگ رضابهرام | کیفیت 128 Mp3

Reza Bahram - Gole Eshgh

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 936
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,072
  • بازدید ماه : 1,369
  • بازدید سال : 6,296
  • بازدید کلی : 132,089