loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ فارسی | دانلود آهنگ ترکی
AH بازدید : 83 سه شنبه 03 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار

 

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام جدیدا همراه با متن آهنگ جدید علیرضا روزگار

Download New Music Alireza Roozegar Called Jadidan

برای دانلود آهنگ علیرضا روزگار به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

متن آهنگ جدیدا علیرضا روزگار

تو رسیدی که تموم شه همه دلبستگیام تو همونی که میتونی ببری خستگیام

تو دلت عاشق بارونه مث دستای من کی نمیدونه یه دونه شدی تو دنیای من

تو فقط با نم بارون میشی عاشق که دلم بره واسه همه احساس تو دیوونه بشم

جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من دقیقا پا میذاره روی دلتنگی من

همه جا جار میزنه اینه تنها یار من حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من

جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من دقیقا پا میذاره روی دلتنگی من

همه جا جار میزنه اینه تنها یار من حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید جدیدا از علیرضا روزگار

♫♫♫

دیگه بیمارتم بی جونم بعد چشمای تو دیوونم

طعم دلباختنو میدونم پا به پای دلت میمونم میمونم میمونم

جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من دقیقا پا میذاره روی دلتنگی من

همه جا جار میزنه اینه تنها یار من حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من

جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من دقیقا پا میذاره روی دلتنگی من 

همه جا جار میزنه اینه تنها یار من حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من

 

دانلود آهنگ علیرضا روزگار |  کیفیت 128 Mp3

Alireza Roozegar - Jadidan

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 936
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,105
  • بازدید ماه : 1,402
  • بازدید سال : 6,329
  • بازدید کلی : 132,122