loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ فارسی | دانلود آهنگ ترکی
AH بازدید : 75 دوشنبه 26 فروردین 1398 نظرات (0)

آهنگ نازنین از مازیار فلاحی

 

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام نازنین همراه با متن آهنگ نازنین مازیار فلاحی

Download New Music Mazyar Fallahi Called Nazanin

برای دانلود آهنگ مازیار فلاحی به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

متن آهنگ نازنین مازیار فلاحی

ای جان من جانان من تو جان جانی من سرخوشم من دلخوشم چون تو بمانی

من بی تو اینجام خسته جانم بی قرارم من مانده ام با خاطرت در روزگارم

بیا بیا نازنین ببین ببین با منی چو شد فدا جان من فدای جان تو

بیا بیا دلبرا تو در برم جان بخواه چو شد فدا جان من فدای جان تو

♫♫♫

آهنگ جدید نازنین از مازیار فلاحی

♫♫♫

بیا بیا بی تو من خسته جانانم ببین ببین بی تو من جان پریشانم بی تو من بی قرارم

بیا ببین از غمت ناله سر دادم ببین مرا بی کسم دلبرم جانم بی تو من بی قرارم

بیا بیا نازنین ببین ببین با منی چو شد فدا جان من فدای جان تو

بیا بیا دلبرا تو در برم جان بخواه چو شد فدا جان من فدای جان تو

 

دانلود آهنگ مازیار فلاحی | کیفیت 128 Mp3

Mazyar Fallahi - Nazanin

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 936
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,103
  • بازدید ماه : 1,400
  • بازدید سال : 6,327
  • بازدید کلی : 132,120