loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ فارسی | دانلود آهنگ ترکی
AH بازدید : 81 شنبه 24 فروردین 1398 نظرات (0)

آهنگ دل دل نکن از امیر علی

 

دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام دل دل نکن همراه با متن آهنگ امیر علی دل دل نکن

Download New Music Amir Ali Called Del Del Nakon

برای دانلود آهنگ امیر علی به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

متن آهنگ دل دل نکن امیر علی

تو نمی دونی الان اون که جلو چشماته

یه بیماره که خیلی دوست داره

تو نمی دونی چه حالی دارمو هیچ وقت نمیفهمی

چه احساسی بهت داره

عاشق ـه دیوونگی هاته ، تا تورو میبینه میلرزه

با خودت لج میکنی یا من ، عشق من بی حد و بی مرزه

دل دل نکن ، این دلی که عاشقته ول نکن

خودتو عشقم بی میل نکن ، آره دل دل نکن

کارمو بیشتر از این مشکل نکن ، روزای خوبمونو باطل نکن

عاشقتم دل دل نکن

دل دل نکن ، این دلی که عاشقته ول نکن

خودتو عشقم بی میل نکن ، آره دل دل نکن

کارمو بیشتر از این مشکل نکن ، روزای خوبمونو باطل نکن

عاشقتم دل دل نکن

دانلود آهنگ دل دل نکن امیر علی

این دل ـه دیوونه بسته راه چشمامو

واسه اینه داری میبینی تنهامو

داری می بینی چه دلتنگم ، دارم بی وقفه می جنگم

مبادا ول کنی روزی تو دستامو

باشه من میرم قبول ، تو کجا می خوای بری بی من

باشه من میرم قبول ، خوب نگاه کن پشتمو مردم چیا میگن

بدتر از این حالمون میشه ولی بهتر نه بازم

هرجوری دوست داری با این قلب من تا کن

خوب نگاه کن حالمو ، بعد باهام دعوا کن

 

دانلود آهنگ امیر علی | کیفیت 128 Mp3

Amir Ali - Del Del Nakon

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 936
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,125
  • بازدید ماه : 1,422
  • بازدید سال : 6,349
  • بازدید کلی : 132,142