loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ فارسی | دانلود آهنگ ترکی
AH بازدید : 73 پنجشنبه 22 فروردین 1398 نظرات (0)

آهنگ محسن یگانه به نام موهات

 

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام موهات همراه با متن ترانه موهات

Download Music Mohsen Yeganeh Called Moohat

برای دانلود آهنگ محسن یگانه به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

متن آهنگ جدید موهات محسن یگانه

دلتنگت میشم بکش دست نوازش رو سرم پیشم بشین درد دلاتو میخرم

میشم پناهت غصه هات مال خودم با من مدارا کن که بد عاشق شدم

چشمات قرارم رو گرفت از من به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا

موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی

من نبضم با لبخند تو میزنه

موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی

من نبضم با لبخند تو میزنه

♫♫♫

آهنگ جدید موهات از محسن یگانه

♫♫♫

لب تر کن ببین دنیارو میریزم به پات سرکن با من که جونمو میدم برات

کار دلم دلتنگی دستاتو کم داره یه حسی که نمیتونم بگم

چشمات قرارمو گرفت از من به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا

موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی

من نبضم با لبخند تو میزنه

موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی 

من نبضم با لبخند تو میزنه

 

دانلود آهنگ محسن یگانه | کیفیت 128 Mp3

Mohsen Yeganeh - Moohat

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 936
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,059
  • بازدید ماه : 1,356
  • بازدید سال : 6,283
  • بازدید کلی : 132,076