loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ فارسی | دانلود آهنگ ترکی
AH بازدید : 81 دوشنبه 19 فروردین 1398 نظرات (0)

آهنگ هوروش باند به نام دلم پریشونه

 

دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام دلم پریشونه همراه با متن ترانه دلم پریشونه

Download New Music Hoorosh Band Called Delam Parishoone

برای دانلود آهنگ هوروش باند به ادامه مطلب مراجعه کنید....

 

متن اهنگ دلم پریشونه از هوروش باند

من پای پیاده کنار ساحل صدای بارون من کور بشم ای کاش جلو چشامه خاطره هامون

هی یادت میادش میذاشتی با عشق سر روی شونم تو صدام میکردی بهت میگفتم دردت به جونم

مث موهات دلم پریشونه آخه بی تو چطور برم خونه چشامو تا کی گریه بلرزونه پس تو کجایی

مث موهات دلم پریشونه آخه بی تو چطور برم خونه چشامو تا کی گریه بلرزونه پس تو کجایی

♫♫♫♫

آهنگ دلم پریشونه هوروش باند

♫♫♫♫

نه بارون نه دریا نه جاده نه ابرا میدونن چی میخوام من از دار دنیا

نبودی ببینی چی اومد سر من بیا غنچه کن باز گل نیلوفر من

مث موهات دلم پریشونه آخه بی تو چطور برم خونه چشامو تا کی گریه بلرزونه پس تو کجایی 

مث موهات دلم پریشونه آخه بی تو چطور برم خونه چشامو تا کی گریه بلرزونه پس تو کجایی

 

دانلود آهنگ هوروش باند | کیفیت 128 Mp3

Hoorosh Band - Delam Parishoone

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 936
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,069
  • بازدید ماه : 1,366
  • بازدید سال : 6,293
  • بازدید کلی : 132,086