loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ فارسی | دانلود آهنگ ترکی
AH بازدید : 486 شنبه 10 فروردین 1398 نظرات (0)

آهنگ پاراد بند به نام علشقی

 

دانلود آهنگ جدید پاراد بند به نام عاشقی همراه با متن ترانه عاشقی

Download New Music Parad Band Called Ashegi

برای دانلود آهنگ پاراد بند به ادامه مطلب مراجعه کنید....

 

متن آهنگ عاشقی پاراد بند

عاشقی دردیه که درمون نداره

عاشقی با هیچکسی تارف نداره

شبا تا صب با فکرش همیشه بیداری

چشماشو هر لحظه به یادت میاری

میدونم چه حالی داری

دلتنگی هر لحظه میفته به جونت

دلتنگی روز و شب اصلا نمیدونه

کلافه ای فکرت هی مشغوله بیخود

با خودت میگی هی که یهو چی شد

دلتو اومدو کی برد

تویی که دلمو بردی یکمی به فکر من باش

دیدی رفتن‌همه اما حس من با همه فرق داش

رو به این دیوونه عشقم درای قلبتو وا کن

چاره تنهایی هام شو یه فکری به حال ما کن

تویی که دلمو بردی جوابمو میدی یا نه

آهای عشق آخر من حال بدیمو دیدی یا نه

تموم فکر و خیالم شده اون چشمای نازت

این دیوونه داره هر شب با تو رویاشو میسازه

♫♫♫♫

آهنگ عاشقی از پاراد بند

♫♫♫♫

عاشقی یه حسه عجیبه اصلا  که آدمو یهو میپاشونه از هم

عاشقی یعنی درد یه حال غمگین عاشقی یعنی بغض یه بغض سنگین

که همش باهاش میجنگی

تویی که دلمو بردی یکمی به فکر من باش

دیدی رفتن‌همه اما حس من با همه فرق داش

رو به این دیوونه عشقم درای قلبتو وا کن

چاره تنهایی هام شو یه فکری به حال ما کن

تویی که دلمو بردی جوابمو میدی یا نه

آهای عشق آخر من حال بدیمو دیدی یا نه

تموم فکر و خیالم شده اون چشمای نازت

این دیوونه داره هر شب با تو رویاشو میسازه

 

دانلود آهنگ پاراد بند | کیفیت 320 Mp3

Parad Band - Ashegi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 936
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,149
  • بازدید ماه : 1,446
  • بازدید سال : 6,373
  • بازدید کلی : 132,166