loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ فارسی | دانلود آهنگ ترکی
AH بازدید : 257 پنجشنبه 16 خرداد 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ حواسم بهت هست سینا درخشنده

 

آهنگ شاد سینا درخشنده به نام حواسم هست بهت همراه با متن آهنگ هواسم بهت هست سینا درخشنده

Download New Music Sina Derakhshande Called Havasam Hast Behet

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

متن آهنگ حواسم هست بهت سینا درخشنده

شاید باورت نشه ولی عاشقت شدم

چه فرقی میکنه تو عاشقی یا خودم

شاید شاید باورت نشه من و تو مسافریم

همین قشنگه که تا آخرش با هم بریم 

حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت

حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت

♫♫♫♫

آهنگ جدید حواسم هست بهت از سینا درخشنده

♫♫♫♫

اصلا هرچی که بگی با شما که راه میام

آخه من برای کی این همه کوتاه میام

میگی حسودی میکنن حس خاصمبه توئه

توام کیف میکنی من حواسم به توئه

حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت

حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت

 

دانلود اهنگ سینا درخشنده | کیفیت 128 MP3

Sina Derakhshande - Havasam Hast Behethast

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 936
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,115
  • بازدید ماه : 1,412
  • بازدید سال : 6,339
  • بازدید کلی : 132,132