در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی آرشیو تماس با ما طراح قالب
بلوک راست
موضوعات
آرشیو
  • 1398
  • 1397
  • لینک های دوستان
    بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    دانلود آهنگ سینا درخشنده به نام حواسم هست بهت

    250 بازدید پنجشنبه 16 خرداد 1398 دانلود آهنگ جدید,آهنگ شاد,سینا درخشنده,
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    دانلود آهنگ حواسم بهت هست سینا درخشنده

     

    آهنگ شاد سینا درخشنده به نام حواسم هست بهت همراه با متن آهنگ هواسم بهت هست سینا درخشنده

    Download New Music Sina Derakhshande Called Havasam Hast Behet

    برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید...

     

    متن آهنگ حواسم هست بهت سینا درخشنده

    شاید باورت نشه ولی عاشقت شدم

    چه فرقی میکنه تو عاشقی یا خودم

    شاید شاید باورت نشه من و تو مسافریم

    همین قشنگه که تا آخرش با هم بریم 

    حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت

    حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت

    ♫♫♫♫

    آهنگ جدید حواسم هست بهت از سینا درخشنده

    ♫♫♫♫

    اصلا هرچی که بگی با شما که راه میام

    آخه من برای کی این همه کوتاه میام

    میگی حسودی میکنن حس خاصمبه توئه

    توام کیف میکنی من حواسم به توئه

    حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت

    حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت

     

    دانلود اهنگ سینا درخشنده | کیفیت 128 MP3

    Sina Derakhshande - Havasam Hast Behethast

    برچسب ها :


    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    اطلاعات کاربر
      اطلاعات شما
      آي پي : 3.12.36.30
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس