در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی آرشیو تماس با ما طراح قالب
بلوک راست
موضوعات
آرشیو
  • 1398
  • 1397
  • لینک های دوستان
    بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام وابستگی

    260 بازدید چهارشنبه 01 خرداد 1398 دانلود آهنگ جدید,آهنگ شاد,
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    دانلود آهنگ وابستگی محسن ابراهیم زاده

     

    دانلود رايگان اهنگ جديد محسن ابراهیم زاده به نام وابستگی همراه با متن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده

    Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh - Vabastegi

    برای موسیقی جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید...

     

    متن آهنگ وابستگی محسن ابراهیم زاده

    تو چی داری تو چشات

    چی داری توی نگات

    دلم داره میره برات

    چشات که باز و بسته میشه

    دلم میمیره زنده میشه

    جلو چشم دو دقیقه نباشی نمیشه

    همه چی مون وسطه

    کی میگه آخه غلطه

    یار برت باشه و دلبر نازت آخ که چه لوبته

    تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم

    تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم

    ♫♫♫♫

    دانلود آهنگ جدید وابستگی از محسن ابراهیم زاده

    ♫♫♫♫

    دل من رو دلت بدجوری قفله درگیره

    وقتی زل ک میزنی من دلم واسه تو میره

    همه چی مون وسطه

    کی میگه آخه غلطه

    یار برت باشه و دلبر نازت آخ که چه لوبته

    تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم

    تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم

     

    دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده | کیفیت 128 MP3

    Mohsen Ebrahimzadeh - Vabastegi

    برچسب ها :


    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    اطلاعات کاربر
      اطلاعات شما
      آي پي : 18.117.158.47
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس