loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ فارسی | دانلود آهنگ ترکی
AH بازدید : 166 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ قرار مهدی احمدوند

 

دانلود رايگان اهنگ جديد مهدی احمدوند به نام قرار همراه با متن آهنگ جدید مهدی احمدوند

Download New Music Mehdi Ahmadvand - Gharar

برای دانلود موسیقی جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

متن آهنگ جدید قرار مهدی احمدوند

یکی به تو انگار..

بد منو گفته..

که دو ساعته چشمات..

رو من نمیوفته..

یکی انگار عشقو..

از دل تو برده..

نمیدونی قلبم..

بدون تو مرده..

نمیذارم این خاطره ی بد بگیره ازم تورو تا این حد

نمیذاره عشق جدایی بخوام بیشترم از اینم بین ما بیاد

بی قرار قرار دوباره یه ماتمو خاطره بازی دوباره باهام

نگران اینم که نیای و نباشیو سهم من از تو شه خاطره و

با تو چه حال عجیبیه عاشقی همه چی خوبه تا هستی باهام

وای به حالم اگه تو نباشی و من چه کنم توی خاطره ها

♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید قرار از مهدی احمدوند

♫♫♫♫

همیشه نمیشه یه چیزایی جور شه من هرکاری کردم یه جوری به زور شه

همیشه تو خواب و بیداری با یارت همیشه همینم که انقد میخوادت

بی قرار قرار دوباره ماتمو خاطره بازی دوباره باهام

نگران اینم که نیای و نباشیو سهم من از تو شه خاطره و

با تو چه حال عجیبیه عاشقی همه چی خوبه تا هستی باهام

وای به حالم اگه تو نباشی و من چه کنم توی خاطره ها

 

دانلود آهنگ مهدی احمدوند | کیفیت 128 Mp3

Mehdi Ahmadvand - Gharar

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 936
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,042
  • بازدید ماه : 1,339
  • بازدید سال : 6,266
  • بازدید کلی : 132,059