loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ فارسی | دانلود آهنگ ترکی
AH بازدید : 175 سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ خدا ماکان بند

 

آهنگ غمگین فارسی ماکان بند به نام خدا همراه با متن آهنگ جدید ماکان بند

Download New Music Macan Band - Khoda

برای دانلود آهنگ ماکان بند به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

متن آهنگ جدید خدا از ماکان بند

وقتی حالم بد بود خیلی چیزا داشتم کمبود

هیچکسیم دورم نبود دستامو گرفتی چه زود

وقتی همه پسم زدن شروع کردم قدم زدن

تو خلوت خودم بودم و میخواستم بگیری جونمو

گفتم خدا خودت بیا و دستتو بذار رو شونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر

انقده پس زدن منو تا از همشون دور بشم

مث آب زلال بودم کاری کردن تیره بشم

خدا خودت بیا و دستتو بذار رو شونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر

انقده پس زدن منو تا از همشون دور بشم

مث آب زلال بودم کاری کردن تیره بشم

♫♫♫♫

دانلود آهنگ خدا از ماکان بند

♫♫♫♫

رو شونه هام غمه خستم من از همه

کاشکی یه بار بیای نوازشم کنی بغل بگیرمت

حتی تو تنهایی قبل من اونجایی بازم مرام تو که منو تنهام نمیذاری

خدا خودت بیا و دستتو بذار رو شونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر

انقده پس زدن منو تا از همشون دور بشم

مث آب زلال بودم کاری کردن تیره بشم

گفتم خدا خودت بیا و دستتو بذار رو شونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر

انقده پس زدن منو تا از همشون دور بشم 

مث آب زلال بودم کاری کردن تیره بشم

 

دانلود آهنگ ماکان بند | کیفیت 128 Mp3

Macan Band - Khoda

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 936
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,073
  • بازدید ماه : 1,370
  • بازدید سال : 6,297
  • بازدید کلی : 132,090