loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ فارسی | دانلود آهنگ ترکی
AH بازدید : 101 سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ درست نمیشم سیروان خسروی

 

دانلود آهنگ پاپ و ناب سیروان خسروی به نام درست نمیشم همراه با متن آهنگ جدید سیروان خسروی

Download Music Sirvan Khosravi Called Dorost Nemisham

برای دانلود آهنگ سیروان خسروی به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

متن آهنگ درست نمیشم سیروان خسروی

میخوام دو دوتا چهارتا نشه

چی.. میشه هرچی شد از حالا نشه

نه.. دیگه فرقی نداره که کجام

با.. همه وجودم آرامش میخوام آرامش میخوام

روزایی که دوست داشتم برن اصلادور و بریام از دست من خستن

من تو فکر تو تو بی خبرم از من ببین ببین

من دارم میرم با من میای یا نه فکر تغییرم با من میای یا نه

چشمامو ببین منو میخوای یا نه ببین

تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم

تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم

♫♫♫♫

آهنگ درست نمیشم از سیروان خسروی

♫♫♫♫

توی این تنهایی گیر افتادم نه..

نگو که دیگه از دستت دادم

من.. نمیتونم دوباره تنهاشم

کاش میتونستم یکم آروم باشم یکم آروم باشم

روزایی که دوست داشتم برن اصلا دور و بریام از دست من خستن

من تو فکر تو تو بی خبرم از من ببین ببین

من دارم میرم با من میای یا نه فکر تغییرم با من میای یا نه

چشمامو ببین منو میخوای یا نه ببین

تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم

تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم

 

دانلود آهنگ سیروان خسروی | کیفیت 128 Mp3

Sirvan Khosravi - Dorost Nemisham

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 936
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,053
  • بازدید ماه : 1,350
  • بازدید سال : 6,277
  • بازدید کلی : 132,070