در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی آرشیو تماس با ما طراح قالب
بلوک راست
موضوعات
آرشیو
  • 1398
  • 1397
  • لینک های دوستان
    بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام دوره کردم

    245 بازدید شنبه 18 خرداد 1398 دانلود آهنگ جدید,آهنگ غمگین,محسن ابراهیم زاده,
    لایک: نتیجــــه : 1 امتیــــاز توســـط 1 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 1

    دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده دوره کردم

     

    دانلود آهنگ غمگین عاشقانه محسن ابراهیم زاده به نام دوره کردم همراه با متن آهنگ دوره کردم محسن ابراهیم زاده

    Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh Called Dore Kardam

    برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید...

     

    متن آهنگ دوره کردم محسن ابراهیم زاده

    دوره کردم روزی صد بار اون خنده هاتو

    کی گذاشت رفت تو بگو آخه من یا تو

    هرچی میگن بذار بگن من دیوونم

    آسمون اینجا ابری اونجارو نمیدونم

    بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر کن بیا دوریتو کمتر کن بیا چشمامو کم تر کن

    بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر کن بیا دوریتو کمتر کن بیا چشمامو کم تر کن

    ♫♫♫♫

    آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده دوره کردم

    ♫♫♫♫

    کی مثل این دل رفتو نکندو

    بعد کم آورده بعد دوری از تو

    پریدن از رو بومه تو سخته 

    دلی که لک زده چند وقته

    بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر کن بیا دوریتو کمتر کن بیا چشمامو کم تر کن

    بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر کن بیا دوریتو کمتر کن بیا چشمامو کم تر کن

     

    دانلود اهنگ محسن ابراهیم زاده | کیفیت 128 MP3

    برچسب ها :


    ارسال نظر
    دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک)
    (دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک)) می گوید :

    با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir

    سینما در ماشین با ایرانتیک
    (سینما در ماشین با ایرانتیک) می گوید :

    سینما در ماشین
    https://www.irantic.com/car-cinema
    من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
    شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
    پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
    سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    اطلاعات کاربر
      اطلاعات شما
      آي پي : 3.144.189.177
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس